piątek, 25 września 2015

Mistrzostwa Polski 2015 - krótka relacja

Kolejny raz odbyły się Mistrzostwa Polski. Tym razem w skromnej formie. W turnieju brało udział 17 graczy, czyli ponad połowa mniej niż rok wcześniej...

Moja talia
Tym razem zdecydowałem się wsiąść mój podstawowy deck - Wurrzaga - ze zmienioną restrykcją - za Rytuał wrzuciłem Trolle Rzygi.Wobec powyższego poleciał mały rzyg a wrzuciłem 2 Ożywienia.

Goblin Raiders 3
Morglor the Mangler 1
Troll Vomit 3
One Orc's Scrap... 3
Spider Riders 3
Pillage 1
Rip Dere 'Eads Off! 3
Lobber Crew 3
Grimgor Ironhide 2
The Liber Mortis 1
Lord of Change 2
Wurrzag 3
Get Outta My Way! 2
Mob O' Hutz 3
Raiding Parties 3
Arcane Power 3
Bloodthirster 1
Snotling Invasion 3
Get 'Em Ladz! 1
The Unending Horde 2
Walking Dead 2
Ancient Map 2

Graliśmy swissa 5 rund.

Runda 1 vs Artemidal (Krasnoludy)
Nowy gracz, miał talię złożoną z wielu dawno nie widzianych kart. Sama gra wyglądała w ten sposób, że co wystawiał leciało na stos kart odrzuconych (jednostka za 3 to załatwia ją Lobber, Wsparcie za 3 to Pillage, itp). Wynik końcowy 2:0

Runda 2 vs Borin (Krasnoludy)
Znowu krasnoludki chciały pokonać Króla Juliana. Ja zaczynam rozgrywkę. Pierwsza gra bez sensacji. Mój dobry start, łącznie szybka inwazja 3 snotlingów i przeciwnik po krótkiej obronie poddaje grę. W drugiej na rękę dostaję taktyki i 2 grubasów. Robię muligana i masakra - taktyki, grubas, Rip plus Snotling Invasion i Raiding Parties. Zagrywam Raiding i znów dociągam taktykę. Snotlingi, grubas do Królestwa. Przeciwnik się rozbudowuje i oczywiście zagrywa Długą zimę na rozwinięcie. Ja zagrywam Mob O' Hutz do Królestwa i tyle. Przeciwnik zarzuca jednostkami. Wchodzi Tunelowy Wojownik i atak za 6 w Pole Bitwy. Ja rzucam Get 'Em Ladz! i mam dociąg. W mojej turze leci Rzyg. Potem wystawiam Wurrzaga, dostaje siekierkę i ksiażkę. Wraz z Grimgorem zmiata to co trzeba. Wynik końcowy 2:0

Runda 3 vs Jaszczur (Krasnoludy)
Kolejne krasnoludki. Znów zaczynam i ładuję snoty plus ataki malcami. Jedna strefa płonie drugą wybronił i jest 0:1. W drugiej grze podobnie. Spaliłem Królestwo ale Jaszczur broni reszty. Widząc że się nie przebiję zmieniam taktykę i chcę, aby przeciwnik się przewinął (broniąc Misję powrzucał tam 2 jednostki). Jednak Pielgrzymki i Wyburzenia ratują Krasnoludy, które utrzymują się na 1 karcie i mnie dopala. Wynik końcowy 0:2

Runda 4 vs. Susa (Skaveni)
Obie gry wyglądały podobnie. Skaveni szybko prą do przodu i dostają Rzyga. Jak jest krucho to rzucam Śledzia. Ostatecznie Król Julian z książką dokonują deratyzacji. Wynik końcowy 2:0

Runda 5 vs Przemo (Leśne Elfy)
Elfy jak zwykle w pierwszej grze zaczynają się okopywać. U mnie w odpowiednim momencie Grimgor ze Scrapa leci na discard i wraca z Walking Dead kosząc co trzeba. Jak za dużo jednostek to Rzyg nawet z ręki leci. W drugiej grze było już na styk. Raz ratuje mnie Pan Przemian widzący śledzia na górze talii. Potem Grimgor Drwal ścina drzewka z Pola Bitwy osłabiając atak przeciwnika a na koniec Rip odwraca devkę i Elfom brakuje 1 sił aby mnie spalić. W tym czasie snotlingi dokonały sabotażu na ostatniej strefie. Wynik końcowy 2:0

Na koniec chciałem podziękować Tomaszowi Wiśniewskiemu za pożyczenia 1 Rzyga oraz wszystkim z którymi miałem przyjemność pograć.

Tabela końcowa:
+----------------------------------------------------------------------------------------------+
|  #  | Gracz                             | Frak. | LG | Punkty |  MB  |  B  |  W-R-P  |  +/-  |
+----------------------------------------------------------------------------------------------+
|   1 | Jakub 'Jaszczur' Serafin          | DWA   |  5 |     15 |   27 |  43 |   5-0-0 |  10/1 |
|   2 | Maciej 'Germanus' Woźny           | ORC   |  5 |     12 |   24 |  42 |   4-0-1 |   8/2 |
|   3 | Maciek 'Ciamosław' Łowicki        | CHA   |  5 |     10 |   19 |  31 |   3-1-1 |   6/3 |
|   4 | Jakub 'Borin' Biegun              | DWA   |  5 |      9 |   31 |  52 |   3-0-2 |   7/6 |
|   5 | Przemek 'Przemo' Zub              | WE    |  5 |      9 |   27 |  48 |   3-0-2 |   4/4 |
|   6 | Krzysztof 'DEX' Bober             | EMP   |  5 |      9 |   27 |  43 |   3-0-2 |   5/2 |
|   7 | Stanisław 'Organek' Nurzyński     | DE    |  5 |      9 |   21 |  36 |   3-0-2 |   5/4 |
|   8 | Adam 'Drumdaar' Skruch            | CHA   |  5 |      9 |   21 |  34 |   3-0-2 |   8/5 |
|   9 | Daniel 'Valathorn' Czerwiński     | DE    |  5 |      9 |   21 |  34 |   3-0-2 |   7/6 |
|  10 | Zuzanna 'Susa' Obajtek            | SKA   |  5 |      6 |   27 |  45 |   2-0-3 |   4/7 |
|  11 | Paweł 'Metatron' Leszuk           | UND   |  5 |      6 |   22 |  34 |   2-0-3 |   6/5 |
|  12 | Hubert 'GilGalad' Żabik           | DWA   |  5 |      6 |   19 |  28 |   2-0-3 |   4/4 |
|  13 | Andrzej 'ALAN' Męczyński          | HE    |  5 |      6 |   17 |  27 |   1-3-1 |   6/5 |
|  14 | Tomasz 'HatefulEvil' Wiśnewski    | UND   |  5 |      6 |   16 |  25 |   2-0-3 |   3/5 |
|  15 | Marcin 'Filku' Filański           | DE    |  5 |      4 |   24 |  40 |   1-1-3 |   2/7 |
|  16 | Stanisław 'Stach' Błaszkiewicz    | HE    |  5 |      4 |   18 |  36 |   1-1-3 |   3/6 |
|  17 | Adam 'Artemidal' Mikołajczak      | DWA   |  5 |      3 |   20 |  32 |   1-0-4 |   2/8 |
+----------------------------------------------------------------------------------------------+


1 komentarz:

  1. 17 graczy jak na martwą karciankę to całkiem niezły wynik :)

    OdpowiedzUsuń